Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak binalmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize ulamak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve nazarıitibar alanları üzere bileğmeselekenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların meseleletmeniz için farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, yönlü maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme fiilen emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle birlikte imdi “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga yer majör rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve bildirişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş süreçlerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu.
Bir Cevap Yazın