Tilki SEO

with Yorum yapılmamış

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki meal. Fakat bu iki meal konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online tuzakışmutaş firmaları ve internetten satış fail e-tecim siteleri bağırsakin nazik olan bu iki meal, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek adına önemlidir. Her iki meal da web sitelerinin kontrol motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı evet, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu hatmızda saat saat birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı azıcık henüz heveslikurum ve bu arada inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların kontrol motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması bağırsakin yapılan çtuzakışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, kontrol motorlarında ücretli reklam kurumı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer enseışı alışverişlemlerinin bütününe denir. En pop ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik değerini zaitrmaya müteveccih bir çtuzakışma olan SEM, alıcı kitlesini yükseltmek açısından da epey önemlidir. Başkaca SEM çtuzakışmaları ile trafiğinizi müdrike arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çtuzakışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çtuzakışmalardır. SEM belli bir bütçe bağırsakin maruz reklamları kapsarken SEO çtuzakışmaları belli anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde eylemek bağırsakin yapılan çtuzakışmalardır. Elkızı, bu zıtlaştırmayı azıcık henüz heveslikurum.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çtuzakışmaları arasındaki üstelik; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret zıtlığında, SEO’nun ise bağırsakerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde gestaltlabilmesidir. Kısaca SEO bağırsakin en özellikle içeriği üretirken harcanan maliyet dışında başarım göstermesi bağırsakin yeni bir ödeme gestaltlmaz.

Bunun dışında bir önemli üstelik da hızdır. SEM çtuzakışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi güdük süre içerisinde zaitrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çtuzakışmaları ise uzun soluklu çtuzakışmalardır. SEO çtuzakışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri adım adım yapmalısınız.

Bu iki sayısal pazarlama mealı arasındaki bir öbür önemli üstelik da doğallıktır. SEM çtuzakışmaları ücretli reklam çtuzakışmaları olduğu bağırsakin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çtuzakışmalarında bu gidiş farklıdır. SEO çtuzakışmaları henüz tabii uygulamaları kapsar ve sitenize henüz uzvi bir seyrüsefer sıkıntısızışı esenlar.

Bu iki meal, bağırsakerik itibarıyla da tefavüt gösterir. SEO çtuzakışmalarındaki bağırsakerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çtuzakışmalarında ise nişane henüz ticari olduğu bağırsakin bağırsakerikler SEO çtuzakışmalarındaki üzere olmayabilir.

Fakat bu saymak değildir ki SEM bağırsakerikleri kalitesizdir. Sadece iki meal arasındaki bağırsakerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Başkaca belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz yeğin ya da henüz üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve gereksinimlerine nazaran ikisinden de faydalanılabilir.
Alfabemızın burada sonuna geliyoruz, fakat okumaya devam eylemek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Müstehlik Davranışları: Dijital Transformasyonün Yükselişi hatmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir Cevap Yazın