thespacetree.com: Dijital Pazarlama

with Yorum yapılmamış

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak muhtevain en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının ayrıntılı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en hayırlı bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu münasebet noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek hadise incelemelerine irtibatlar ve beceri özetler evet da iş özetleri üzerine veri muhtevaerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek alegori açılmasını ve okunmasını hazırlamak muhtevain mesabe çıkarmak nazik önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı tasarruf etmek dair çok anlayışe yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir denge tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en mecallü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. âlem ve araştırma muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın gurur kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, içeriğinizi henüz ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, makul bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en mehabetli içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile bağlamlantı tasarlamak muhtevain harika bir alan. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı muhtevaerik türlerine mevla olsa da bütünü epey videoteyp/levha odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden nite tevzi etmek istediğinizi her dem oda önünde bulundurun ve buna bakılırsa kodifikasyon bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde müstefit olmak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz ziyade faal kullanıcıevet mevla. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma içtimai medyada evetğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf dayanıklı muhtevaermiş kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişik çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, içeriğiniz maksat kitlenizin lakinç ve ilişik alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain mesabe sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları kabil muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylecene, arama sonuçlarında henüz ali sıralarda ve henüz sık görülür, içeriğinize gidiş geliş arkaışı esenlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sadıkdır. Web içeriğinizde hayırlı araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz ziyade sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu henüz hayırlı hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme dair henüz ali neticelar esenlar. Faik itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan örgensel irtibatlar ahzetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir irtibatya mevrut her tıklama muhtevain ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik rahatışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), mehabetli yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bağlamlantı göstermesi muhtevain arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (henüz ziyade tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir Cevap Yazın