Reklam düşüncemları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi midein, pek çok değmeslekkeni kullanmaktadır. Parametre derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, âlem, şiddetli yaşam standartları, rahatlık, karşı, gelecek uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Yekpare bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni veya doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın ahiz davranışını göstermelerini elde etmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara yönelik amma nihai hedef, her gün henüz çokça satış olmakla müşterek, çoklukla, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öteki markalara tercih edilmesini elde etmek olabilmektedir. Bunlarla müşterek, firmaların sosyal uhde adına veya kendileriyle ilgili çıdem herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek adına strüktürlabilmektedir. Yekpare bu tarz şeylerin tasar çizimı strüktürlırken, en çokça örutubet haiz bahis, inandırıcı bir şekilde mesleklenmesidir. Bazısı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazısı konusundan dolayı, kimi mesleklenme biçiminden dolayı, kimi de seçilen tasar çizim tarafından dolayı, insanları ikna etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda sıkıntı, kimi gün kullanılan oyuncuların sosyete içerisinde mevla evetğu konumla ilgili olabilirken kimi gün karşıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Mukabillıklı diyaloglarla örülen düşüncemların ikna etmekten münezzeh olmasının bir öteki nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öteki türlere nazaran henüz az ikna edicidir. Hayallerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin mevki aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. Gayrı türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir tesir unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Gayrı bir ifadeyle, henüz meşakkatlilü bir tesir yaratabilmek midein, reklamlarda kullanılan hezel, eğlenceli haller, şiddetli yaşam standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, tesir unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzumlu bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, fonlerin evetğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda nazireünü ettiğimiz tesir unsurları gerçekte sağlıklı seçilmektedir. Ama burada sıkıntı, onların kullanılma biçimi olmakla müşterek, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen tesir unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Fakat umumi olarak reklamlar inandırıcı olmak zorundadır. Bunun nezdinde sükselı bir reklam kurmanın asıl şart şurtı hedef kesime seslenme etmek, bu hedef kitle ile empati kurarak kampanya yapmak oylumlu sehim sahibidir. Böylecene hedef kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).
Afyon Reklam Firmaları
on Temmuz 2, 2022
with
Yorum yapılmamış
Bir Cevap Yazın